Sisältömarkkinoinnin tiimissä pääset tekemään kahteen eri kategoriaan jakautuvia töitä: sisältömarkkinointia sekä markkinoinnin automaatiota.
Sisältömarkkinointi koostuu strategisesta osuudesta, jossa luomme ostajapersoonat ja sisältösuunnitelman, sekä taktisesta osuudesta, jossa kirjoitamme asiakkaalle sisältösuunnitelman mukaista sisältöä.
Markkinoinnin automaation rakennamme aina asiakkaan tarpeen mukaan, mutta sisällöt ovat myös automaation keskiössä.
Opit päivittäin paljon uutta monipuolisten työtehtävien, osaavan tiimin ja mukavien asiakkaiden ansiosta, minkä lisäksi sinusta tulee jokaisen tekstin jälkeen aavistuksen parempi kirjoittaja. Ei muuta kuin hyvä soittolista soimaan, kahvikuppi viereen ja näppäimistö sauhuamaan! Välillä kahvin kanssa on hyvä ottaa myös vähän makeaa!
Digitoverien suusta:
"Mahtava työyhteisö ja yhteishenki, viihtyisät toimitilat ja mielekkäät työvälineet sekä monipuoliset, vaihtelevat ja sopivan haastavat työtehtävät. Viikonloppuisin jopa odottaa seuraavaa työviikkoa."
Me haluamme sinun löytävän parhaan version itsestäsi.
-
Lupaus 1:
Olemme yritys, jolla on vahva ja kunnianhimoinen visio. -
Lupaus 2:
Olemme avoimia ja läpinäkyviä. -
Lupaus 3:
Luotamme toisiimme ja haluamme toisillemme hyvää, aina. -
Lupaus 4:
Kasvamme ja kehitymme jatkuvasti sekä kannustamme toisia tekemään samoin. -
Lupaus 5:
Teemme intohimoisesti töitä unohtamatta muita elämän tärkeitä arvoja ja asioita. -
Lupaus 6:
Teemme työmme niin, että voimme olla siitä ylpeitä.